Страницы

Інклюзивне навчання




         Інклюзивне навчання (освіта) – це система освітніх послуг, що забезпечує реалізацію права на освіту осіб з особливими освітніми потребами, а також їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство.
Інклюзія означає розкриття кожного учня за допомогою освітньої програми, яка є достатньо складною, але відповідає його здібностям.
 Вона враховує потреби, а також спеціальні умови та підтримку, яка забезпечується медико-соціальним та психолого-педагогічним супроводом. Але найголовніше – дитина вчиться життєдіяльності в оточенні здорових дітей, що формує спрямованість до повноцінного життя, до усвідомлення власної спроможності, підвищення якості власного буття. 
Такі концептуальніположення є основою інклюзивного навчання у Новій українській школі.

        
















INCLUSIVE Books                 Інклюзивна література– це література, орієнтована на формування позитивного сприйняття інвалідності та особистої різноманітності. Інклюзивна література об’єднує такі напрямки: література, яка розповідає про осіб з інвалідністю, формуючи у читачів позитивне сприйняття стану таких людей (книжки, які фокусують інтерес читача на загальнолюдських якостях та можливостях літературних героїв з інвалідністю; які покликані зробити спілкування з такими людьми обопільно цікавим та комфортним); література, яка спрямована на сприйняття особистої різноманітності; література для дітей з особливими освітніми потребами ( книжки шрифтом Брайля, з використанням піктограм, тактильні, книжки-картинки та ін.).https://inclusivebooks.org/
Науково-дослідна лабораторія інклюзивної педагогикиНауково-дослідна лабораторія інклюзивної педагогіки
Основні завдання лабораторії:
  • – вивчення й узагальнення зарубіжного та вітчизняного досвіду теорії і практики інклюзивної педагогіки;
  • – наукове обґрунтування й розроблення інноваційних форм, методів, засобів і технологій інклюзивного навчання, виховання й розвитку суб’єктів педагогічного процесу в системі неперервної освіти України;
  • – формування готовності викладачів, студентів, учителів, вихователів, практичних психологів, соціальних та корекційних педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти;
  • – організація і проведення науково-організаційних заходів з метою поширення й апробації результатів наукових розвідок з питань інклюзивної педагогіки;
  • – розроблення й  реалізація у навчальних закладах дошкільної, середньої та вищої ланок освіти проекту «Алтея», що охоплює методичну систему психолого-педагогічного та соціально-реабілітаційного супроводу розвитку особистості  в умовах інклюзивного навчально-виховного процеса.

Комментариев нет:

Отправить комментарий