Страницы

Гурток "Книга в світі медіа"

 "Книга в світі медіа"

         Мета гуртка: формування шляхом практичної взаємодії з медіа етично-естетичних орієнтирів і  моральних цінностей під час ознайомлення з найдавнішим медіа-продуктом -книгою,а також закладення підвалин медіакомпетентності,що передбачає формування в учнів теоритичної бази знань і практичних навичок з основ медіаграмотності.

Основні завдання:

- ознайомити з історією передачи інформації;
- ознайомити з книгою як одним із джерел інформації,з видами книг,зосередивши увагу на дитячії книзі(її характеристикам,правилах створення);
- висвітлити особливости роботи видавництва та його працівників;
- ознайомити з деякими аспектами журналістської роботи;
- учити критично мислити;
- виробляти на основі використання технології критичного мислення вміння аналізувати різні види аналізу медіатекстів;
- створити умови для свого творчого вираження в сучасному медіапрсторі;
-вмотивувати необхідність формування та розвитку власної медіакультури.

Дні і години занять гуртка:

Понеділок 10.30-12.30
Середа 10.30-12.20
П"ятниця 12.00-12.30

ПЛАН НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ГУРТКА

ВЕРЕСЕНЬ
  1. Світ медіа.  Поняття,історія.
  2. Малювання карти планети Медіа.
  3. Діскусія "Яке з медіа найважливіше і чому?"
  4. Виготовленння лепбука "Світ медіа та книг."
  5. Повідомлення учнів "Медіа в моєму житті".
  6. Визначення місця книжки серед засобів медіа.
  7. Презентація книг про книговидавництво.
  8. Тестування на тему "Книга".
  9. Створення папки загадок та віршів про книги.
  10. Структура книги,види книг.
  11. Складання сенкану на тему "Книга".
  12. Презентація улюблених книг Біла Гейтса.
ЖОВТЕНЬ
    Фото - Удивительный интернет
  1. Презентація міні досліджень "Улюблена книга батьків".
  2. Дитячи видавництва України.
  3. Створення лепбука "Дитячи видавництва України".
  4. Розповідь про видавництво "Ранок".
  5. Розповідь про видавництво "Фоліо"
  6. Дитячи книжки,історія виникнення.
  7. Презентація видавництва "А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА"
  8. Конкурс "Найспостередливійший"
  9. Перегляд мультфільму "Повелитель сторінок"та обговорення.
  10. Єтапи створення книжкової продукції.
  11. Віртуальна подорож до видавництв України.
  12. Малювання ілюстрації "Ким я б хотів працювати у видавництві".
ЛИСТОПАД
  1.  Відвідування бібліотеки ім.І.Франка
  2. Створення лепбуку "Видавництво книг".
  3. Відвідування ОННБ.
  4. Створення папки "Бібліотеки Одеси"
  5. Відвідування бібліотеки ім.М,С.Грушевського.
  6. Зустріч з І.Іщук "Як написати книгу".
  7. Діскусія "Що треба знати і вміти ,щоб створити книгу".
  8. Поняття дитячої книги та її складові
  9. Створення папки-презентації "Виставка книг Ш.Перро.
  10. Анализ дитячої книги.
  11. Презентація книги "Коротка історія технологій, або як  зрозумити свій ґаджет" А.Тужикова 
  12. Книги про програмування.
  13. Повідомлення учнів «Книга моєї мрії».

ГРУДЕНЬ
1.     Комп"ютер-наш помічник у видавництві.
2.     Знайомство з текстовим редактором.
3.     Набор текстів казок на комп"юторі.
4.     Презентація книг "Довіряй,але перевіряй".
5.     Історія створення Інтернету.
6.     Створення папки "Книги про медіа".
7.     Ролева гра "Агенція медіа".
8.     РОлева гра "Агенція медіа".
9.     Вікторина "Про комп"ютор".
10. Комп"ютор наш помічник у ілюструванні книг.
11. Ролева гра "Я художник-оформлювач".
12. Ілюстрівання книг.

СІЧЕНЬ
1.     Створення папки "Новорічний світ".
2.     Особливості поєднання кольорів.
3.     Добір або самостійне створення ілюстративного матеріалу.
4.     Робота з ілюстраціями у програмі Print
5.     Робота з ілюстраціями у програмі Print
6.     Презентація та обговорення вибраних матеріалів.
7.     Дизайн обкладинок книг.
8.     Дизайн обкладинок книг.
9.     Дизайн власної обкладинки.
10. Презентація учнями обкладинок майбутних книжок.
11. Ролева гра "Я технічний редактор".
12. Робота над створенням книг.
13. Презентація книг про Новий рік.

ЛЮТИЙ
1.     Реклама медіа продукції,зокрема книжок.
2.     Види обкладинок книг.

3.     Створення обкладинки своєї книги.
4.     Основи реклами
5.     Знайомство з професією копірайтера.
6.     Створення слогану, рекламної листівки.
7.     Екскурсія до копіцентру.
8.     Створення плакату з прислів"ями про книгу.
9.     Вікторина "Про книгу".
10. Першодрукар Іван Федорів.
11. Правила поводження з кигою.
12. Вікторина "Знай, люби,береги".

БЕРЕЗЕНЬ
1.     Місце збереження книг.
2.     Правила правильного читання.
3.     Як працювати з підручником.
4.     Довідковий апарат книги.
5.     Як знайти потрібну книгув бібліотеці.
6.     Як знайти потрібну книгу в Інтернеті.
7.     Краса і поетичність віршованих творів.
8.     Давні вірші та сучасна музика.
9.     Книги таємниц та пригод.
10. Сучасні дитячи енциклопедії.
11. Детективні книги в бібліотеці 
12. книги про дружбу.
13. Книжкова лікарня.



    ТРАВЕНЬ

    1. Інтелектуальна гра "Світогляд".
    2. Створення папки "Дитячи журнали України".
    3. Виготовлення саморобних книг з паперу.
    4. Випуск плакату "Книжкові іменини".
    5. Виготовлення саморобних книг з тканини.
    6. Основні реставраційні операції.
    7. Практичне заняття"Реставрую книгу".
    8. Квест "У світі книги".
    9. Екскурсія до літературного музею.
    10. Книги про Одесу, малювання ілюстрацій.
    11. Виготовлення лепбуку "Як гарно було в школі".


    «Медіазнайко» – це перша навчальна гра з медіаосвіти в Україні, її мета – допомогти якомога більше дізнатися про інформаційне/медійне поле. Гра – частина курсу з медіаграмотності, розробленого спеціально для загальноосвітніх шкіл.




    Гра "Медіазнайко"https://www.aup.com.ua/Game/index.html





     Ресурси, якими можна скористатись під час вивчення медіаосвіти:

    Бути медіаграмотним: десять необхідних компетентностей

    «Медіаграмотність – це парасолька від інформаційного дощу, під якою можна сховатися». Досвід учительки з Миколаївщини

    Медіаосвіта та медіаграмотність:короткий огляд.


    Практична медіаграмотність для бібліотек / Власюк О.В, Потапова В.І., Срібна І. / За редакцією Волошенюк О. В., Іванова В.Ф. — Київ : АУП,  ЦВП, 2019. —  61 с.



     Матеріали ІІ Міжнародної конференції “Практична медіаосвіта”

    Концепція впровадження медіа-освіти в Україні

    Підручник «Медіаосвіта та медіаграмотність»

     Портал «Медіа
    освіта і медіаграмотність»

    Международный журнал «Медиа. Информация. Коммуникация».
















     















              







    Комментариев нет:

    Отправить комментарий